torsdag 26 augusti 2010

Promenad i skogen

Nu har vi ännu en hund i huset har jag upptäckt. Förutom den lilla taxen mitt emot oss så har vi en svart historia på våningen under. Dom måste vara ny för jag har aldrig sett dom förut. Deras vovve var riktigt kaxig och skällig.
Mötte dom första gången för en kvart sedan då jag kom in från morgon promenaden med Mina. Och just för tillfället inser jag att det här kommer bli ett helt ointressant inlägg för alla i Sverige. Men det hindrar inte mig från att skriva vidare!
Har en kopp te framför mig och funderar vad jag ska göra av dagen. Med Lisa har jag planer, vi skulle dejta på stan. Antar det kommer ske medan våra män dejtar på gymmet. Annars förutom det har jag bara tre grejer som måste idag! Klippa Minas klor och kamma igenom hennes vita svall och se en andra film med baby:) Filmen vi såg igår var rätt kass... det var The bounty hunter. Somnade till och med till någon minut. Men det var mest Jannes fel för att han smekte min rygg.
Nä om man skulle göra sig lite frukost kanske? Tror jag ska göra en riktigt vräkig frukost med allt vad det innebär! Ska bli gott det här:)
Ha en bra dag och var ute lite! Sköönt ju;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar