onsdag 1 september 2010

Nytt Nytt NYTT!

Som vanligt slog latheten till då jag och Nunn minst anade det på gymmet. Men det blev iaf 10 min på cykeln! Sedan blev det macka med en choklad kaka direkt efteråt. Ja menar... man måste ju äta efter man tränat? Sedan blev det bussen in till stan. Där mellan landade vi på Tasty. Nåja vi klarade oss nästan till bussen! Men ni skulle bara haft våra smaklökar. Dom dansade runt i hav av flott och alldeles för söta saker.
Nä huvva!
Brukar inte äta så mycket flott och slisk nu för tiden. Men igår tog jag väl igen mig. Mysigt mätt var man ju inte efteråt måste tilläggas. Fattar inte folk som kan trycka sånt där dagligen:O Det måste vara vana.
Men efter jag tagit bussen klev jag av vid ICA och gjorde något åt mitt enda problem denna dagen. Köpte hårfärg. Och nu kan jag lovar åtminstone en trodde jag skulle köpa mer godis, snask eller läsk. Men hus som helst det blev super blont! Eller ja mitt hår blev inte super blont. Men det blev inte orange heller (som var min stora skräck!) Så det var med blandad känslor jag satt och väntade på att färgen skulle döda mitt hår. Det blev lyckat guldblont och ser fint ut:) Så nöjd att jag gjorde det nu! Och så slog jag på stort och klippte lugg;P Det är ovant eftersom det var så länge sen.
Men man måste satsa ibland! Och nu mina damer och herrar ska jag satsa ner garderoben i vårat vardagsrum och göra rum för akvariet:)
Kommer bli hur fint som helst! Sen vankas städning och vid halv fem gym. Och den här gången SKA jag gymmmma... eller ja. Vi ser ju hur det går.
Iaf en bra och skön dag, nu börja demolera skåpet.
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar