måndag 13 september 2010

Clear Green;)

Helgen i stugan var efterlängtad, vi tog tag i saker och storstädade hela min stuga. Efter någon timma med dammande, bärande och torkande så tände vi en brasa och var nöjda med oss själva. Vi bastade och lade oss sedan för att läsa lite. Så mysigt! Var bra väder största delen av helgen. Fredag och lördag var riktigt fin med strålande sol som lyste upp alla dom vackra färgerna i träden. Sedan blev det riktigt tung dimma på lördags kvällen som höll i sig hela söndagen. Då var det extra skönt att krypa in lite längre i täckets varma vrå och bara njuta av värmen från kaminen. Myyyys<3
Söndag kväll bar det hemåt mot Bonders, jag och Janne tog en film kväll och tittade på Eclipse.
Men mer om idag då (måndag) Funderar på vad jag ska roa mig med idag. Janne har just åkt till skolan så jag är ensam med Mina i lägenheten. Den är städad och ren så jag vet inte vad jag ska hitta på. Är sugen på att åka till Ormberget och gå en lång runda med Mina. Men ska söka efter lite sällskap, någon med hund ska jag nog kunda rota fram^^
Njuta av vädret, för iår ska inte någon höst depp sätta klorna i mig:) Har klarat mig för bra hittills... känns som att det när som helst kommer ett bakslag!
Haha meen det är senare problem.
Nu lite frukost som ska innehålla ett ägg och sedan något mer, hmm får rota fram något mer gott till mitt te!
Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar