tisdag 28 september 2010

Allt är brabraBÄST!

Slut jag var efter träningen, och under den också faktiskt! Helt trasig i kroppen efter simningen, jobbet och promenaden hem:P Inte lätt att vara på topp alla dagar! Men pigg är jag ändå och frisk har jag hållit mig otroligt nog. Äta nyttigt och hålla igång kroppen gör sin grej tydligen:) Det gillas!
Efter en inte så lyckad arbetsdag träffade jag Alex och Emma på stan. Dom var helt galna och skulle båda sälja det ena och det andra åt mig. Sött att dom under en vecka blivit affärskvinnor. Men Emma och hennes plastpåsar lämnade oss efter någon minut och jag och Alex bosatte oss i soffan utanför Parelle. Det var intressant att sitta där och studera alla människor.
Vi var mitt inne i en vild diskussion om en lösaktig bruds val av lackstövlar då en man kommer och sätter sig med oss. Han var trevlig och konstaterade snart att vi hade inte mer till liv än såhär.
Nu lite mer Prison break i höst mörkret, ignorera världen för några ögonblick.
Hoppas morgondagen blir bättre:) Fast idag var bra... faktiskt underbar! Så det kan nog inte bli bättre imorgon, vad skulle man göra utan bra vänner och en redig man;)
Ha det bra!
(Och kom ihåg att ikväll äre House)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar