fredag 10 september 2010

Technologic

Vad less jag blir på att dom aldrig är klar med telefonen. Skulle ha fått hämta den igår... men ikket. Så sitter fortfarande med piss Nokian och muttrar surt. Dessutom så tjorvade låset till dörren igen. KUL ATT MAN KOMMER IN I SITT EGNA HEM! Så jag ringde Kjell med hoppet om att han skulle lyckas dyrka upp skiten. Han lyckades ju så fint förra gången. Men jag hoppades i onödan. Men han ringde några samtal och inom en kvart kom han som sköter stället och fick fixa upp dörren. Onda blickar jag gav han... sedan då lägenheten öppnade sig smet jag in och lämnade den stackars mannen ensam i korridoren med Kjell. *Flin* nog fick han det hett om öronen! Rätt åt honom, hur kassa lås får man ha på ett ställe!?
Nu fick jag ut det! Nu kan jag dricka mitt te utan att spilla det av ilska.
Fast först stoppa ner lilla berget som jag byggt på bordet i en väska.
Och det sista innan jag slutar skriva... eller föresten ids inte skriva det! Nu en bild som förklara min kärlek till elektronik för tillfället.
Hejdåå för fan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar