fredag 24 september 2010

Skönt med bil!

Lyssnar på peppande musik och längtarlängtarLÄNGTAR tills senare idag då det blir bland annat bio. Vi blir sju stycken som ser Resident Evil Afterlife i 3D. Blir första filmen man ser i 3D, far bara för special effekterna! Haha sen vankas det stan för mig och Janne om någon timma:) Den stackarn som jag väckte... Vaknade klockan 5 pigg som ett as. Inte en chans i hela världen att jag hade somnat om. Och Gud ska veta att jag försökte! Haha aja bara inse att jobbet har satt sina spår i sinnet.
Lite annat som hänt under veckan då, njutit av vädret på promenad med Anna. Druckit kaffe med Nunn, Alex och Tomas. Ätit öring med Janne och kollat nästan hela Prison break säsong 1. (Sett alla säsonger innan cirka 267 gånger, första gången för Janne... BRA DEN ÄR<3) Och klart så har man slitit lagom mycket på jobbet:)
Nu ska jag börja dra mig!
Ha en fin fredag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar