torsdag 2 september 2010

PIECES

Just i denna minut är energin på noll. Hade lätt kunnat bädda ner mig i sängen med Mina och sova massa för många timmar. Men middagen väntar så antar att jag får skjuta upp sovandet.
Ni ska veta att det har varit en helt underbar dag. Jag orkar bara inte formulera ihop det intressant. Ibland är det ok att känna så. Vara trött och längta till sängen. Men kan summera gårdagen och idag.

Igår:
1. Åt Emma, Janne och jag världens tjockaste/godaste pizza. Jag menar... om en pizza har bland annat pommes, bacon, ägg och är dränkt i dressing. Då ÄR den tjock= MÅSTE vara god!
2. Jag var ledig!;)
3. Jocke kom förbi och hade med sig middag, vi drack kaffe/te i alldeles för grov mängd.

Idag:
1. Jobbet var as slött och gick odrägligt bra.
2. Bäst väder!
3. Fått mig en riktigt snygg mössa från Pieces och två par handskar. Sedan lite nya grejer till akvariet:)
4. Får snart äta och se lite two and a half men och mysa med Janne<3
5. ALEXANDRA ÄR BÄST OCH HAR FIXAT DEXTER ÅT MIG!!

Nu var det bloggat klart. Ha det fint allihopa^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar