måndag 13 september 2010

Irritation över leopard!

Förra vintern köpte jag en as snygg sjal från CHILI i Kalix. Har använt den flitigt förra vintern och fortsätter med det nu. Men nu uppstår ett litet problem... ni förstår nu är leopard "inne". Och det stör mig. Nå så otroligt. För jag älskar min sjal, men den kommer bara vara snygg tills något nytt kommer och då mitt i allt kommer mode divorna börja snegla snett på mig. För när något blir så inne använder alla det så flitigt. Men efter någon månad är vi rätt så less... jag menar efter någon månad äger alla i hela Luleå åtminstone ett plagg med fläckar på. Och det är då man börjar söka sig till något nytt... nästa hitt kan lika väl vara randigt... på snedden! Hur kaxig är mina fläckar då kanske?
Nä bara ge upp modet. Hatar att följa strömmen och behöva byta ut garderoben varannan månad.
Men nu lite film med baby innan det blir tidigt i säng. För imorgon är det jobbjobbjobb:)
Ha det bra allihopa;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar