torsdag 16 september 2010

2 frukter om dagen:)

Någon dag då jag har tid ska jag ändra utseendet på den här bloggen, lite mer åt höst hållet.
Men just nu sitter jag och målar naglarna, blir naturligt mjukt med Max Factors nyans 734. Är helt slut i kroppen så orkar inte göra något mer ansträngande. Var ett riktigt grymt gympass jag och Nunn kokade ihop. Jag började med att jogga i 30 min utan paus. Det tyckte jag var starkt! Helst om man tänker att jag redan innan jobbat 8 timmar och stått upp 7 av dom. Så jag var stolt, och vi belönade oss själv med ångande bastu och lång dusch efteråt. (Samt en liten choklad bit)
Imorgon ska ni veta att då ska jag sova ut. Är ledig och det känns så sköönt! Ska sova ut riktigt ordentligt och även om jag vaknar tidigt ska jag bara ligga och dra mig. Senare under dagen bär det av mot stugan... och det ser jag mycket fram emot! Får sällskap av Tove, vi har inte träffat varandra på länge så antar att det inte kommer vara tyst!
Aja har väl inge mer att skriva antar jag, så ska måla klart med ett topplack och sedan se House med Jansko:)
Ha en bra kväll;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar