torsdag 9 september 2010

HurtBULLE!

För 30 min sen kom jag in från min och Minas jogging tur. Hon har allt bra kondis min jycke, hon hänger med riktigt bra:) Då jag kom in väntade maten uppdukad, vilken belöning säger jag bara! Tror aldrig köttfärsås med äggnudlar smakat så underbart.
Har varit en riktigt bra dag idag, jag har haft energi nivån på 100%. Var lite besviken att Nunn blev sjuk så att vi inte kunde träna, men det löste jag själv i och för sig. Hoppas bara inte hon blir så där monster förkyld som hon alltid blir såhär på hösten. Nu när jag ändå tänkt sattsa lite på träningen. inte allt för mycket men iaf två dagar i veckan ska man väl kunna klara:) Tycker ändå det är kul så länge man håller ett schema och försöker leva sunt. Dessutom så är det roligare då man har någon att träna med, som Nunn!
Ska dessutom för att motivera mig mer köpa ett par nya gympa skor. Funderar på ett par Reebok easytone. Man har blivit lite lurad av reklamen plus att det stod gott om dom i min hälso tidning!
Ser jätte mycket fram emot det här. Inte för att jag behöver träna... inte som att jag tycker jag har överflöd någonstans. Men bara för att det är skönt och kul! Någon hobby måste man ju ha, och aldrig fel att bli lite tajtare;P
Haha otroligt överdrivet hurtigt inlägg. Skit ni får leva med:)
Men nu ska jag läsa vidare i min tidning och sedan blir det 20:00 Idol och klockan 21:00 på 6:an Liar liar;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar