lördag 25 september 2010

TRIND

3D var rätt coolt, men filmen var tråkig och lam. Den var inte läskig, men nog hoppade jag till x-antal gånger ska ni veta! Vem blir inte groda av plötsliga ljud och zombier som hoppar på dig i bio mörkret. Okej kanske hela halva befolkningen sitter snällt och skrattar åt dom... Medans jag hoppar runt på väggarna.
Men över till idag. Jag och Anna har hittat oss en ny bundis! Annika heter hon och är en as trevlig brud från över kalix. Så imorgon blir vi plus en till som far och simmar. Trevligt med sällskap måste jag säga.
Annars så har jag även pratat med min kära syster idag. Allt är okej mellan oss och ja vad säger man? Vi har båda kort stubin och kan explodera för inte så skrytsamt mycket:P
Och så var jag och Anna på stan efter jobbet, yeey! Köpte manikyr lack från Trind och fyra olika teer från Thé-Shoppen (som ska testas ikväll!)
Och nyss åt jag en god sushi middag med älsklingen min, och efterätten väntar i kylskåpet. En full påse godis som jag fick plocka ihop från Hemmakväll. Gott!
Helt slut efter idag så då Janne kommer tillbaka från prommisen med Mina så blir det Prison break och snarra. Orkar inte åka till B-näset till Tomas, och inte heller till Ersnäs för att umgås med Nunn och Crille:( Ikväll blir det film sen sova tidigt och inte vakna förens klockan HALV tolv. För en viss person har bil så hon slipper passa buss tiderna.
Älska livet!
Pussen;>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar