tisdag 7 september 2010

VAKNA! Med the voice

Idag är det otroliga 38 grader i solen! Vadå höst? Varför investerade jag i en mössa tidigare i veckan? Ibland kan vädret vara lustigt, men på ett positivt sätt!
Igår färgade jag håret igen. Inte tonade utan färgade. Så jag hoppas det sitter den här gången! Resultatet blev nästan den samma som sist. Bara att färgen inte fick samma lyster av guld den här gången. Nu är det mer askigt. Men det blev bra, inte så blont som jag ville ha men bra blev det. Tror mitt hår är resistent mot blekande medel.
Igår då jag köpte färgen så vandrade jag och Anna runt på storheden. Jag fick hem lite nytt till hemmet medans Anna handlade hem halva apoteket.
Hon med resten av befolkningen är förkylda just nu känns det som! Riktigt orolig att jag också ska bli det:O Så surt om det skulle ske! Så jag spetsar maten med chili, vitlök och annat nyttigt och försöker äta massa frukt och grönt varje dag. Samt sova dom timmar som behövs och jag klär mig onödigt mycket. Men vi ser ju om det hjälper eller inte. Har bara inte lust att vara mer sjuk.
Har lånat Let the right one in på bibblo så jag sitter bara och väntar på att få sätta klorna i den och börja läsa! Kanske ta en kopp grönt te och en Lion för att söta till det lite;) Man måste få unna sig ibland! Så funderar på om man ska göra det nu direkt, bussen till stan går ändå inte förens kl 14:44.
Så nu ska jag starta min underbara vattenkokare och njuta i en timma eller två! Sen blir det en lång promenad med Mina:)
Ha det göttans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar