lördag 2 oktober 2010

Bortskämd? ABSOLUT!

Fet TV, skön soffa och löjroms mackor med älskling. Kan det bli bättre? Vi ser iaf hockeyn och det är sån lam publik i Lindköping. Kan dom sitta tystare? Låter som att det är 20 som klappar händerna och en som säger "oj". Tråkig hockey match, tur man har älskling så kan man hitta på annat!
Fixade naglarna igår med riktig fransk manikyr. Blev riktigt nice och jag hoppas det håller så man kan visa upp det under veckan;) Köpte ett nytt medel som heter Triple strong från Sally Hansen. Så vi hoppas det funkar, för fina naglar är ju så fräscht. Just nu är det period paus. Så tänkte jag skulle hinna knappra ner ett inlägg. Har som börjat bli lite sämre med det. Men det har sin anledning. Har jobbat som en tok i veckan. Helt galet vilka arbetsdagar jag kämpat mig igenom! Men jag är för stark för att ge upp;) Har gett allt och bara sitter och väntar till den 25 då det kommer trilla in pengarna. Jag ska köpa lite nytt till lägenheten. Blivit så sugen på det nu då jag är hemma hos mamma. Älskar mitt rum här... det är dyrt och jävlar i mig klassiskt. Vill ha samma känsla hem till Luleå. Lite mer klass och stil. lite mer trivsel och mysighet. Kanske ny lägenhet? Vi kollar runt så kanske det också byts! Men allt duger så länge jag slipper mer IKEA. Hatar IKEA för tillfället... kan dom ha mer skräp att sälja? Nä tacka vetja ek! Men som sagt IKEA får duga för tillfället, men i framtiden ska jag ha ett fint hem med matchande möbler och nästan allt från IKEA ska ligga i sopen.
Men slut skrivet om IKEA nu... Janne och jag gick på berget idag. Sköönt det var, hur mysigt som helst. Haha nu börjar matchen!
Så det var det som skrevs:)
Ha det fint;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar