måndag 18 oktober 2010

SKÄGG!;)

Lördag var bäst med allt:) Vaknade hemma i bonders med Janne, mamma lagade skaldjurssoppa och det var så gott! Hon och jag åkte och shoppade lite i stan och jag kom hem med ett par riktigt snygga jeans från pieces. Så snygga<3
Sedan efter bilfärden hem var det bara att snabbt måla naglarna, duscha och smörja in sig för klockan sex skulle vi ju faktiskt vara hos Alex. Eller hur... Haha mycket som kom ivägen. Aja tillslut vid åtta kom vi fram! Jag färgade Lisas hår mörkbrunt och Nunn klippte jag mycket kort. Blev plus två riktigt snygga brudar på bergnäset;) Men det var en riktigt trevlig kväll. RikgtigtrikgtigtRIKTIGT trevligt.
Nunn som kanske blev lite full fick tvång att sova hemma hos mig... så det blev inge sova hos Alex:/ Men vi hade det bra... Dagen efter hade vi det också bra. Låg i soffan hela dagen. Stackars Janne som var och handlade chips, cola och god korv åt oss. Älskar han! Vi var inte bakis, men det var så skönt att bara ligga och se Kungar av tylösand. Se andra supa och vara riktigt risiga.
Aja nu ska Nunn få ha datorn och uppdatera sin blogg. DE NI! Det händer inte så ofta... Så på återläselse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar