torsdag 28 oktober 2010

Nail Shine Miracle

Så heter det nya nagellacket jag inpulshandlade idag från Sally Hansen. Bra märke med pålitliga produkter. Så jag lär nog inte bli besviken. Ska nog testa det imorgon då jag förmodligen gör en manikyr på naglarna. Är bjuden på lite fest hos Mimmi då, får se hur jag gör. För som sagt är lite snuvig. Eller ja lite och lite, idag var det rätt så illa. Men efter en promenad och en liten solning mådde jag mycket bättre! Var tvungen att ta en 10a på solariet, kände mig så blek nu när jag är blond.
Blev bjuden på världens godaste middag av Janne idag! Mina smaklökar dansade riktigt hårt! Så mätt och belåten sitter jag nu vid datorn och kikar runt medans Janne pluggar. Måntro vad man ska hitta på dom sista timmarna man är vaken. Läsa lite bok eller bläddra i nya tidningen? Fixa naglarna eller titta på en film? Hmm. Ska fundera på det.
Ha en skön kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar