måndag 18 oktober 2010

Tillbaka till det vi skrattade åt förut

Helt ärligt så håller jag på att svälta bort för tillfället! Joggade för länge, för långt och för hårt. As hungrig nu efteråt. Jobbigt.
På tal om mat bjöd Nunn mig på vääärldens mumsigaste lunch på Mat & Prat. Åh så goda sallader dom har där, annat än flottig burgare på MAX! Börjat leva nyttigt som sagt, blir mer nyttigt och mindre sött/flott. Pepp som fan då jag, Nunn och Lisa gjort en liten pakt sinsemellan;) Blir mer press då man är fler än en själv som sätter mål. Samma mål! Så nu är det bara ligga i och gymma och tänka i dom nyttiga banorna. Nice som fan att ha planer under hösten/vintern. Därför jag investerade i en shaker idag, den är odrägligt grön. Med texten ORKA, ser det med lite sarkasm i blicken. Har även shoppat med Janne på gymgrossisten. Det inhandlade landar hemma hos oss på torsdag.
Men nu ska jag börja gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen! Blir gym med dom tre musketörerna = Lisa, jag och Nunn:) TrevligttrevligtTREVLIGT!
Men innan jag tar mig ut till gymmet väntar en morgon promenad med älskling dirr då vi vaknar. Trött jag blev av att tänka på detXD
Ha en skön sömn allihopa inatt. För det ska jag ha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar