söndag 24 oktober 2010

Mysbyxor

Nog nöp det friskt i kinderna idag! Men nog är jag glaa att jag och Janne gick. Nu har vi köpt goo frukost så nu blir det att äta den. Nog är det gott att leva ibland!:)
Hade det bra igår hos Alex, hon bjöd på så god mat så:D Det var gottigottGOTT! För man var redigt hungrig då man varit på stan så länge innan med Anna och Annika. Hittade ett par mysiga mjukisbyxor på Gina. Men väntade med att köpa dom för ville vara helt säker eftersom jag har två par andra redan. Men har tänkt igenom och bestämt mig för att köpa dom ändå:) För dom andra mjukisarna jag har använder jag ändå alltid på gymmet. Kanske inte så fräscht att dra på sig dom sen hemma för att mysa i. Så dom där blir perfekt som hemma mysbyxor:):):)
Men nu god frulle att dö för!!
Ha en bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar