tisdag 26 oktober 2010

STJÄRNA!

Det första som ska skrivas är att idag ritades det en stjärna för mig och Nunn;)
Men jag slutade inte slösa pengar där inte. Blev en sport BH och så köpte jag en rakapparat åt älskling för 1700kr. Den var snygg och jag hoppas den är bra! Insee han blev glad:D Älskar att ge presenter och se att folk blir gladgladGLAD och uppskattar det;)
Annat trevligt är att Nunn och jag for efter en mycket god middag på Exotic till Jocke och störde han i hans inte så pluggande pluggande. Han har tenta imorgon, men inte kände han stress för det! Han bakade och spelade spel istället:P Aja så länge det går bra på provet spelar det väl ingen roll hur man pluggat. Eller hur?
Sedan hann vi med lite gym idag också. Det var lite jobbig vandring på bandet som stod på schemat. För Nunn har börjat känna sig krasslig så vi körde inte på för kung och fosterland.
Tja det var väll det? Ska fixa naglarna sen väntar sängen och boken på mig. För imorgon är det jobbjobbJOBB och sedan promenad hem. Någonstans måste man ju få sin dagliga motion;)
Ha det great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar