tisdag 19 oktober 2010

Pilatesboll

Har gjort det jobbigaste någonsin i hela mitt liv känns det som! Vi vaknade och klädde på oss, jag knöt mina EasyTone och så gick vi ut. Aldrig varit så jobbigt att gå ut och gå. Brukar aldrig gnälla men seriöst dom första 20 minuterna ville jag ju bara stupa i diket. Men väl framme vid affären var allt lugnt och vi köpte riktigt god frukost att ta med hem. Så nu när jag ätit gott och får sitta i lugn och ro framför datorn på min pilatesboll. Så måste jag ju erkänna att det var riktigt skönt! Som vi sa i helgen, man ångrar aldrig att man gjort något nyttigt.
Och föresten... testade några övningar igår på bollen som Nunn och jag såg på TV. Hårt att erkänna men det har funkat! Har träningsvärk i rumpan min:O Bara sitta kvar antar jag, allmänt skönt också att sitta och guppa runt lite på den^^ Helst då man har skön musik att lyssna på. Nice som bara den;)
Men nu ska jag guppa vidare och ringa Lisis och väcka henne.
Ha det great allihopa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar