söndag 31 oktober 2010

Toppens topp!

Summering av helgen. Bra som fan ska ni veta! Började med lite lätt festande på fredagen på varvet hos Mimmi. Tog inte mer än tre öl så det var lugnt att jobba dagen efter. Innan vi åkte hem för att sova gick vi förbi macken och tog varsin meny med Lisa, Gustav och Nunn. Nunn som också sovit hos oss hela helgen. Underbart att ha sällskap då Janne varit iväg till Happis. Hon har varit så bäst och städat varje dag!
Sedan efter jobbet på lördagen körde vi igång igen. Började lätt med vin till maten. Sedan gick det över till lite öl medans vi fixade oss. Just innan vi skulle åka till Jocke på förfest kom Lisa och Gustav hit. Gustav skjutsade oss brudar till Jocke i sin finafina bil, där vi hade ett riktigt trevligt förfestande. Sedan efter mycket skratt bar det av (med ostadiga kliv) mot krogen. Och det är för att det var nya skor... Gissa skavsåren jag fick! Fast aja det märkte jag först sen;) Jag kom in före dom andra och fick gott stå och vänta snällt tills dom tog sig in. Sedan blev det mer party dricka och dans! Så jäkla kul;D
Haha galet slut bara på kvällen med lite missförstånd. Men det är glömt och förlåtet!
Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan lägga mig och se lite film.
Föresten! Jag och Josse har gått runt hela dagen och pratat mat. MatmatmatmatmatmatMAT. Det och lite från gårdagen... vi båda hade ju dragit en luring och spontan krogrunda. Så efter jobbet tog hon sig till MAX och jag beställde hem sushi. Så underbart ska ni veta mina vänner!
Men nu iväg med mig:)
Ha en skön kväll;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar