tisdag 12 oktober 2010

Livet är gott!

Kom just hem från våran lilla tripp till Haparanda. Blev invigning av mina nya EasyTone då. Sköna som bara den var dom! Enda minus var väll att det ser ut som att man har skidor på fötterna:O Tycker fötterna ser jätte långa ut i dom!XD Men det kan ju bara vara jag och att jag alltid är van att mina fötter ser ut som storlek 22. Men har redan börjat vänja mig så det är ju iaf bra;)
Men mer om trippen till Happis nu. Som alltid så gjorde vi det alla andra också gör i Happis... Går på IKEA, äter på MAX och sedan åker hem:P Hehe nä men seriöst! Fick mycket fint hem från IKEA, mycket förvarings låder och burkar. Samt x-antal ljus. Man kan inte åka på IKEA utan att inte köpa åtminstone ETT ljus. Så äre!
Snart vankas det mys framför TV här hemma med mamma min:) Vi ska se Prince of Persia, hoppas den är bättre än vad jag hört. Men allt är bra med gott sällskap och lite goda chips;)
Så nu får ni ha det bra allihop!
...Eller en sak till! As nojig att jag ska förstöra skorna dirr eftersom det är skinn och inte tyg:O Lär ju slipa upp sidorna fort som fan... Aja vi ser ju hur dom överlever mina små älsklingar! Bild på dom såklart;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar