måndag 11 oktober 2010

SnööÖ!

Det snöar och det enda jag kan tänka på är vita vinterdagar med alldeles för mycket minus! Men vet ni vad? Jag längtar till det! Tänk då solen skiner på kristall aktig snö och får hela marken att gnistra. Och solen har ett speciellt sken som lyser upp så klart.
Och ja jag erkänner, vissa dagar kommer jag svära över alldeles för mycket snö och äckligt kalla vindar. Men ikväll ser jag bara det fina och mysiga med vintern. Och precis som jag skrivit det så kommer Alex med en bra förklaring om vintern!
"...då ska det vara helt vitt ute, soligt och vindstilla!
eller så ska det vara total snöstorm ute och så kan man bädda ner sig i sängen med varm choklad, raggsockar och en bra film : D
DÅ är vintern bra
inte annars! när det är glashalt, 30 minusgrader och storm och man måste ta sig till skolan : (..."
Så nog skrivet om den kommande vintern.
Var på stan idag med min mor efter jag besökte tandis. ALLT såg fint ut=Inga hål, LYCKLIG JAG BLEV!! Yeeee:D Men iaf över till stan... vi åt sushi och det var så gott<3 Sedan följde lite saker till köket med mig hem. Samt lite nyttigheter från Apoteket som Flux och vitamin tabletter. Bra grejer nu när det börjar bli kallare!
Men nu fortsätta mitt mys framför datorn och sedan kallar min ljuvliga säng på mig.
Ha en mysig kväll allihopa^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar