söndag 24 oktober 2010

Knepiga liv

Idag har jag bakat en jätte fin speciell kladdkaka åt Jocke som fyller många fina år imorgon;) Plus några chokladbollar av olika sort och två äppelpajer. Så har även jag och älsklingen min städat hela lägenheten as noga och tvättat. Så ni kan gissa om det luktar gott här hemma! Känns hur skönt som helst ska ni veta:)
Men något tynger mig idag, beskedet om att en kompis och hennes kille gjort slut. Det gjorde mig riktigt ledsen för jag har tyckt dom passat så bra ihop. Men alla har sina upp och nergångar... Jag hoppas hon får en riktigtriktigtRIKTIGT rejäl uppåtgång efter det här.
Imorgon är det jobb för min del, det och sen firande av Jocke. Sedan är det först gym på tisdag. Börjar få abstinens. Känner att jag bara längtar efter att få mörda alla muskler i min kropp och sedan bara få lägga mig och sova som ett barn efteråt.
Har rätt jobbig vecka framför mig. Jobb måndag, onsdag,torsdag,lördag och söndag.
Aja nu ska jag börja avrunda och fortsätta titta lite TV.
Ha det så bra allihopa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar