tisdag 5 oktober 2010

Vinyl yra!

Sitter på jobbet med inte sådär värst mycket att hitta på. Har stämplat ut och tagit av mig arbetströjan så jag ser mig mer eller mindre som en av gästerna. Hmm känns konstigt. Dom andra springer runt och gör halvt vettiga saker. Anna åkte innan lunch men jag stannade och åt lite. Annars kommer jag vara död firre på träningen med Nunn! Fast innan det är det dags att träffa EMELIE! Yeee!
Annat viktigt är ju att Alexandra var med i NSD;) Hon Mimmi, Hanna och Ebba visade upp dom snygga LP skivorna som dom återanvänder och gör skålar av. Fina grejer ska ni veta! Ska absolut köpa en, bara att den ska ha rosa etikett! haha
Men nu innan jag växer fast här i stolan ska jag ta mitt pick och pack och börja bege mig;)
Ha en fin dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar