torsdag 21 oktober 2010

Meal-Pro Regular

Vars tog den lilla söta Emelie vägen? Helt galet hon har bara försvunnit, helt omöjligt att få tag i tjejen. Så Emelo om du läser det här... RING! Så vet man att du lever:)
Men nu om något helt annat. Fått hem det stooora paketet från Gymgrossisten idag<3 Det innehöll tre påsar med måltidsersättning i smakerna Jordgubb, choklad och hallon. Ska förklara direkt varför jag beställt det så inte folk tror jag bantar. Alltid efter jag varit och gymmat med Nunn så tar det minns 2-3 timmar att ta mig hem pga bussarna. Vi blir alltid sittande i stan en timma, och varje minut i stan håller jag på att hungra ihjäl! Så nu har jag löst mitt problem! Det här pulvret kommer inte bli lika vidrigt som en macka blir efter den följt med mig på jobbet hela dagen:P Blir nice:)
Så skönt att josse jobbar med oss imorgon. Har varit helt galet på Konferensen idag, så mycket folk så man blev helt trött. Aja får ju sova gott inatt hoppas jag:) Har varit lite tjock i halsen i två dagar, as rädd att jag ska bli sjuk! Får inteinteINTE!!:(
Aja nu dricka mitt te och fortsätta titta TV:)
Så ska jag lägga upp lite goda bilder;) Låt er bli läskade!











Mmm jag erkänner iaf att jag blev läskad;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar