måndag 4 oktober 2010

Tredje dagen

Sitter vid datorn och dunkar musik. Skönt som fan! Känns lite konstigt att det är jag som för en gångs skull kommer hem först:o Gillas inte! Baby ska som vara hemma då man öppnar dörren... Aja Mina var iaf hemma och välkomnade mig nästan lika fint<3
Enligt schemat blir det fyra arbetsdagar den här veckan. Imorgon blir den lustigaste dagen. Jobbar Josses första del av dagen, så slutar vid klockan 11:00. Så efter det blir det B-näset och hälsa på lilla Emelo och sedan kring 16:00 vankas det gym med Nunn. Kommer vara helt slut!
Köpte ett tvål fat idag så jag kan ha min goa tvål framme i duschen. Det gillas sjukt mycket!
Och efter dom orden har jag inte så mycket mer att tillägga:S Frågan är ju om jag ens fick nedskrivet något vettigt. Hur som helst bara en liten sak till. Idag var det jätte god mat på jobbet och jag och Josse jobbade allt för bra... Till och från;)
Men nu lite nötter och lite mer surf tills älskling kommer hem.
Ha det bra allihopa och blås inte bort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar