söndag 10 oktober 2010

Rent & Fint!

Har just städat klart hela lägenheten och tvättat all tvätt. Sprutat lite äppeldoft och satt på te kokaren. Nu njuta framför TV/dator i en timma innan Janne kommer tillbaka från skolan. Nunn åkte hem för cirka en timma sedan. Hon och jag gjorde en liten busing igår! Hon bjöd mig rätt så spontant på en krogrunda mitt från ingenstans klockan 23:00. Vi hade så trevligttrevligtTREVLIGT och träffade många bekanta. Men jag var så slut då vi kom hem, helt död faktiskt. Hade inte TAXI chaffisen varit Göteborgare så hade jag nog aldrig kunnat hålla mig vaken. Han var dessutom lite snusk gubbe... Haha aja många sånna mötte man igår:P Men krogen är alltid full av odrägliga män.
Men nu njuta av min kopp och nya Desperate housewives. Helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar