fredag 15 oktober 2010

Mysig morgon!

Solen har ganska just börjat lysa ovanför trädtopparna. Marken är fortfarande vit och det gör mig lite förvånad. Trodde absolut den skulle smälta bort under gårdagen då solen låg på så flitigt. Men det är jätte mysigt att den ligger kvar! Helst då jag kan ligga här hemma på soffan, fortfarande med nattis linne och täcke. Har tittat lite slött på Vakna med the voice. Annat mysigt jag unnat mig är att jag gjort en kopp grönt te och delat en apelsin. Ett ägg ligger dessutom och kokar gott. Klart om fem minuter.
Då hinner jag skriva att jag klippte Alex igår. Innan det satt jag, hon, Nunn och Janne och fikade en massa från mitt bakande. GottgottGOTT! Sedan blev det gymmande med Gustav och Lisa... Hon och jag körde på hårt;D Det var kämpigt men kul!
Idag klockan ett ska vi mörda våra muskler lite till på gymmet. Men denna gång är världens bästa Nunn med oss! Och det gillas:D
Men nu ska jag plocka fram en film att kika på medans jag äter min frukost.
Ha en mysig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar