lördag 3 juli 2010

Stressat

Det var panik idag då jag slog upp ögonen. Jag har i drömmarnas värld ställt om klockan så att den istället för att ringa 8:30 ringde 9:25. Min skjuts anländer fel fritt varje morgon vid halv. Denna dag var Hasse här prick 9:27. Och det var mycket stressigt och jag svor över hans val av dag att vara tidig på! Men jag tog mig ju till jobbet och där fick jag en halvtimmes dö tid då jag väntade på Lisa som även hon försovit sig. Men jag tog det lugnt och njöt av en frukost kopp kaffe.
Dagen idag på jobbet var mycket slö/stressig. Vi tog det alldeles för lugnt stundvis vilket slutade med att vi hetsade sedan sönder sista timmen. Men kul var det! Lite för mycket kaffe och socker gjorde att man tyckte allt var roligt och man fnissade som en liten fjortis! Och eftersom det bara var vi fick vi välja lunch, vi valde plättar med blåbärs sylt och grädde. Mums!
Men nu medan jag smälter middagen ska jag berätta lite smått om igår. Det var underbart att komma hem och Janne var där! Jag fick ge min present till han och kortet från mig, Alex och Nunn. Det blev lite skratt och han var mycket glad för solrosen dom gav;) Jag själv gav han ett tjockt läder armband från FOSSIL med matt silver, så det matchar hans klockan. Sedan en massa annat skoj som vi inte talar högt om. Mycket lyckad kväll med hans grillning och min bakning. Älskar han så;*
Men nu en bild på tårtan sen ska jag mysa ner mig i soffan och läsa lite Marian Keyes. En oväntad semester, mycket intressant läsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar