måndag 26 juli 2010

ARG!

Är det meningen att man ska ha så här trevligt på jobbet som jag har?
Iaf hur som helst har haft en as nice dag på jobbet. Men kom just på en grej nu då jag stod och sminkade mig som jag ville skriva om. Hur folk alltid sa förut åt mig att jag var för kräsen. Med val av kille menar jag då. Att ingen någonsin dög. Och dom sa det på ett negativt sätt. Vill bara vända mig om mot dom just nu i denna sekund och skrika rakt i ansiktet. Vem fan har sagt att det är något dåligt? Ska lära mitt barn att vara kräsen i val av partner. Det är det bästa du kan vara. Orka ligga runt tills du finner den rätta. Du blir bara kluven och mer ensam och tom. Var kräsen och hitta den du tycker är perfekt för dig. Då kommer du må bra.
Ah det var väll det. Nu fortsätta med sminket. För ikväll blir det middag hos mamma med syster och hennes familj.
Ha det bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar