tisdag 6 juli 2010

Energy shot

Blev en bra dag trots att jag hatat omvärlden så hårt denna morgon:) Bra vänner och fina planer var min medicin mot det dåliga humöret.
Så med fortsatt bra humör har jag nu startat en maskin tvätt. Kände att det började eka tomt i alla låder. Och misstaget jag gjorde i morse med att ta på mig en gul och en blå strumpa ska inte upprepas! Så på någon minut börjar det bli klart och jag sitter och funderar om man också skulle dammsuga. När man väl är igång liksom.
Ett måste denna kväll är att jag ska ta mig i kragen och plocka undan disken! Den tar över mitt hem, eller snarare sagt alla lediga ytor som jag kan äta på. Golvet kvar och det är ju inte så fräscht att äta där bland alla dammråttor. Nä idag blir det nog städning;P Då jag ändå är ledig imorgon. Ska plocka upp lite med Jocke man och sedan strosa runt med Anna och Svea. Blir nog en bra dag tror jag:)
Men nu fortsätta med hemma sysslorna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar