tisdag 20 juli 2010

22 år!

Nu var det nio dagar sen jag skrev sist. Inte så aktiv så att säga. Men ska börja uppdatera mera! Kan ta en snabb genomgång av vad jag gjort dom senaste dagarna så kan jag sedan skriva av mig om min födelsedag.
Ja vad jag gjort då är ju jobbat, och även firat Lisa som fyllt år och varit med mina andra vänner. Samt hälsat på mina föräldrar i Bonders, var en riktigt mysig visit. Mamma och pappa köpte ett fiskekort åt Janne så nu får även han fiska där vid forsen. Och det gjorde vi en kväll, dock fick vi ingen fångst. Men mysigt var det för det!
Okej mer om idag då, härlig dag måste jag säga! Helt underbara vänner man har<3 Janne bakade en tårta åt mig som var mycket uppskattad av alla. Vi som fikade var Nunn, Emma, Lisa, janne och jag. Emelie och Emil kom lite senare. Dom hade hittat en bortsprungen hund på parkeringen, som dom senare lämnade till polisen. Det var en tik och hon var jätte snäll och fin. Gick bra ihop med alla hundarna.
Men nu över till vad jag fick idag... måste få skryta lite! Fick en vattenkokare av Emma:D De ni! Och sedan as goda choklad muffins av Lisa, samt choklad av Nunn. Ingen kan tacka nej till det;) Sen fick jag lotter, rosor, choklad och en tidning av Emelie och Emil. Så bra grejer:D Blev helt rörd! Och lotterna ska jag spara och skrapa en varje morgon;) Vem vet, jag kanske får en bra anledning att inte fara till jobbet;D
Men faktiskt bäst present fick jag av Janne, en liten röd och grön historia på höften. Min efterlängtade tatuering! Hur snygg som helst och jag tycker den passar mig så bra. Men nog om det, nu lite bilder sen sova. Jobb imorgon samt gym. Kommer bli en lång dag:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar