fredag 11 juni 2010

Svackor

Vaknade med lite ångest. Tråkigt att Palla åker hem imorgon och jag hinner inte se henne. Men vad ska man göra? Har ju legat sjuk och jag är inte i något skick att träffa henne idag. Och det svider faktiskt. Och nog hade jag lust att festa lös med Sandra och Alexandra på udden, men det orkar man ju inte heller. Bara inse att livet har sin lilla svacka just nu. Så har det ju alltid varit och kommer med 100% sannolikhet fortsätta vara så också. Men som sagt det är bara gilla läget och tänka positivt. Har ju faktiskt världens mojsigaste Mina i famnen som sover så sött. Och jag är hemma i kära Bonders där dom bryr sig så mycket om hur jag mår så jag nästan blir rörd till tårar. Och det är bara ta dö tiden nu som är given mig och ta riktigt hand om mig själv istället. Så omvandlar man det negativa till något som man mår gott av. För upp och ner svackor det går inte komma undan, alla har dom. Dom liksom bara finns där, frågan är bara hur man handskas med dom.
Så gör eran dag speciell, vänta inte på att någon annan ska göra det åt er. Ta vara på livet. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar