torsdag 17 juni 2010

Pizza kväll

Äntligen har jag fått tillbaka min kabel:D Så lägger i detta inlägg upp dom bilder jag ville ladda upp i förra inläggen;) Så det är ett på mitt hår som visar hur jag klippte det och sedan är det på rummet. Trivs grymt bra och börjar typ fån le direkt jag kommer in. Byrån i hallen är också ett bra lyft, skönt att kunna fixa håret där. Härligt att ha allt på sin plats. Sitter just nu och är nöjd över allt. Beställde tatuerings tiden idag dessutom. Blir spännande måste jag erkänna! Länge sen jag haft sådant här pirr i magen. Annat bra är att jag börjar bli kry i halsen, kan prata utan att låta som en 50 årig kärring som rökt och druckit whiskey sen hon var 16. Och inge feber har härjat med mig idag heller;) Börjar se ljust ut det här, blir frisk lagom till Stockholm. Mycket nice!
Men nu får ni njuta av bilderna. För jag ska vila min fulla mage genom att slöa i soffan till lite true blood med älskling.
Ha det underbart!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar