tisdag 15 juni 2010

Hem ljuva hem

Åh så lycklig jag är! Fått handlat en massa grejer till lägenheten. Och det blev såå fint. Och hade jag haft sladden hade jag bombat bloggen med bilder från alla möjliga vinklar. Blivit så bra allting. Det enda som inte är bra är väll att jag blivit rejält förkyld. Så inge gym idag med Nunn, vilket var trist. Men vad ska man göra? Stanna hemma och kurera sig!;) Så det var tur pappsen skjutsade mig, annars hade jag aldrig orkat ta mig till storheden. Vilket är så tur att jag tog mig dit, för jag kollar runt och det är som att komma till ett nytt hem. På ett positivt sätt, så mysigt och välkommande.
Men nu ska jag fortsätta äta på min macka och titta tv.
Ha det great allihopa och var glad... Solen har ju tittat fram;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar