onsdag 2 juni 2010

Orientering

Vilket pyjamas party det var hemma hos mig igår. Alex och Nunn sov ju över och vi började dricka så smått. Det slutade med att Nunn var blind halva kvällen och Alex skrålade på balkongen. Mycket intressant kväll, och sedan delade vi alla på sängen. Med varsitt täcke. Jag sov som en prinsessa! Det enda tråkiga var att jag vaknade med tanken att jag borde lämna tillbaka dom vita skorna... Mycket trist tanke! Var nära att göra misstaget då min pappa hörde av sig, nog var han snäll och sa att han kunde betala skorna. Jag blev en glad tjej! Men det bar ändå av till stan för att äta lunch och titta runt. Sedan ormberget och orientering, spännande! Helst då Alex plurra i träsket. Men tids nog klarade vi oss igenom banan och det bar av hemåt. Gick hela vägen hem, kände för lite extra motion. Nu när man inte har Mina att vandra ut med mot kvällen.
Jaha grannarna grillar ser jag nu. Borde också göra lite middag men är typ inte hungrig. Blir helt nere av att sitta här ensam i lägenheten. Saknar Janne. Suck får ta och måla naglarna med nagellacket jag handlade idag. Bubbelgums rosa, lär pigga upp lite grann iaf. Man måste alltid försöka sitt bästa till att må bra. Haha blev redan lite gladare av tanken! Har varit en as bra dag så har egentligen ingen anledning att deppa ihop.
Så en sak till då innan jag vandrar iväg och pysslar om mig själv, tröjan som hemsöker mina tankar! Ondskan i sin renaste form...

Det var allt. Älska livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar