måndag 14 juni 2010

Frissan

Hade jag haft kabeln hade jag lagt upp en bild på hur håret blev:) Inte som jag tänkt mig men ju mer jag tittar på det desto mer gillar jag det. Blev guld blonda slingor, kortkort baki i nacken och nästan inget klippt vid luggen. Frisyren blev riktigt snygg! Och sedan så gick det lite mer pengar på stan då jag mötte upp Emma.
En mini plattång, läppglans, väska och en större necessär. Emma köpte hon också en väska, det var som kul för det visade hur olika vi är. Min var i vitt skin och var mjuk och rund i formen. Hennes var kantig, svart och var full med nitar! Fick oss att skratta till.
Efter stan bar det av till gymmet, grymt gott motionspass... Blir mer gymma imorgon. Och då förhoppningsvis mindre MAX. Nunn bjöd på strips och smältost som vi snarrade i oss, väldigt tjock middag.
Men mer om helgen då = Slööö, underbar och himmelskt god mat. Det var typ allt för jag orkar inte skriva mer. Ibland får det bli kort:)
Ha det great allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar