lördag 15 januari 2011

14/1 - 11

Igår förlovade vi oss! Det var en helt underbar dag med massa mys.
Vet inte vars jag ska börja... kan nämna att Janne bjöd på middag för två ute. Och det var såå gott och jag hade så trevligt. Vi drack lite starkt till och sneglade hela tiden ner på våra ringar. Sedan hemma slog vi igång en film och dukade upp med ost bricka! Janne öppnade dyr drickan och vi skålade för oss;) Haha filmen var inte så intressant, vi satt mest och pratade och skrattade. Var hur trevligt som helst, var så bra kväll. Fniss!
Och idag blir det början på det nyttiga livet! Alla vänner är inne i en period då dom ska ändra sina matvanor, midjemått eller bara allmänt ändra sitt liv. Så jag följer med strömmen och har börjat dagen med en morgon promenad i den friska kylan. När jag och Mina kom tillbaka stod frukosten på bordet. YumiYumYum!
Och nu smälter vi bara maten och tittar på TV. För efter det ska jag och Janne vandra iväg till gymmet;) BRA DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar