torsdag 13 januari 2011

Dag 01 –Om mig

Ja kanske man ska börja med den här listan då.
Jag är med några ord glad, galen, hyper, fnittrig, rosa, estetisk, pratig och ljudlig.
Jag älskar smycken, kläder och skor. Fixa naglarna gör jag nästan hela tiden, det får inte se skabbigt ut!
Om dagarna hittar man mig på Nordkalotten och om kvällarna är jag med garanti antingen på Hertsön eller Bergnäset. Där jag äter, Pratar, dricker kaffe och umgås.
Jag har en liten lurvig skatt som heter Mina, hon är något av det viktigaste i mitt liv.
Min andra rikedom i livet är min kära pojkvän Janne<3 Han är det bästa som hänt mig och får mig att le, skratta och känna lycka varje dag.
Det sista jag ska skriva är att jag har ONATURLIG otur med mobiler... Dom dör av en blick från mig.
Det var väl typ allt? Eller ja nästan.
Jag bor på Porsön i en trea med Janne och är stolt ägare av en HTC desire HD.
Nu är jag klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar