onsdag 26 januari 2011

Tre dagar:)

Vi tar det snabbt, ok?
Måndag: Började dagen med gym kl 10:00 med Alexandra för att sedan fortsätta med bad och Lisa. Där emellan åt jag förövrigt världens godaste apelsin! Sen träffade jag Anna och Annika på Tuna, det bjöds på nybakade bullar direkt från ugnen. Mmm. Och klockan 18:00 bjöds det på bio. Jag och Alexandra såg The Green Hornet, den var så BRA! Vi skrattade som as flera gånger...
Tisdag: 8:30-12:00 var det jobb på LTU, roligt jag hade! (Så glad att Ullis hjälpt mig att få jobba där, bääääst syster!!) 14:00 hårt gymmande med Emelie och Alexandra. Sedan någon lugn timma i relaxen med massa prat. Vi tog sen bussen till B-näset och lagade den grymmaste pizzan. Den var nyttig! Halv åtta hos mig och en Nunn som kom på besök. Sedan kaffe och kladdkaka (MINDRE NYTTIGT!)
Onsdag: 9:00-15:30 var det LTU och jag jobbade med Vickan idag, underbar tjej! Hur glad som helst:) Och så klart blev det lite gym kl 16:00... Efter gymmet hälsade jag på Jocke på en kopp te. Och nu sitter jag på golvet framför TVn och äter lite köttfärssås. Har även en skål med uppskuren ananas och ett STORT glas ramlösa mango. Mmm yum!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar