söndag 30 januari 2011

50 års fest!

Igår var det röj. Jävlar i mig dom som var på festen igår visste hur man skulle släppa lös! Har dansat mig till en mycket fin träningsvärk i benen. Så idag är jag inte kaxig, men det var det värt! Dom spelade ju bara musik som man kunde så nog sjöng vi alla ikapp och rörde på oss. Var många unga där också som man kände, så vi var inte ensamma i 50-träsket.
Det höll tydligen igång ända till klockan fem på morgonen. Själv slängde jag in handduken vid ett, har inte riktigt vanan inne som förut.
Idag har vi bara tagit det piano och legat i sängen och myst. Lite lyx blev det även för vi blev bjuden på middag ute med förrätt, varmrätt och efterrätt. Mmm.
Och nu sitter jag då här och har bara en sak till att skriva... att bilen har fått sig en kyss. Att folk inte kan lära sig att backa... en del borde banne mig inte få ha körkort-_-
Nåja nu ska jag börja gå och sova, för imorgon är det jobb;}



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar