onsdag 12 januari 2011

Tårta!

Igår då jag gick till affären för att köpa bär så fick jag jätte mycket fina kommentarer om mina naglar. Det är extra kul sånna gånger att få berätta att man faktiskt gjort det själv. Höjer ens självförtroende riktigt bra.
Ett annat plus igår var att Emelie gillade presenten riktigt mycket! Och jag fick lagat en riktigt fräsch smoothie att smaska på till Halv åtta hos mig. Och efter det var över bakade jag tårtan som Emma har beställt.. riktigt många som fyller år den här månaden:o Så det blir tårta, kaffe och saft hemma hos mig idag. Gott gott.
Så den här månaden har man ändå inte varit så farligt nyttig. Men det löser sig för gissa vem som blir innehavare av ett Inpuls kort idag!? Fniss lilla jaag så klart;D Hur fint som helst känns det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar