fredag 28 januari 2011

Idag får jag skjuts!

Alltså jag drömmer inte söta drömmar! Drömde att Nunn skulle avrättas för att hon snodde en korv från skol matsalen.. frisk tjej.
Men över till annat. Om vi säger så här... jag är varken pigg eller fräsch idag. Är grymt grinig för att jag lovat att vara på Kalottis då jag hade kunnat vara på LTU. Meen har man lovat så har man. Och mitt humör går ut på allt just nu... jag ids inte ens fixa håret!
Aja igår var iaf en fin dag. Blev bjuden på fin frukost hos Anna kl 8:00, nybakat bröd;) efter det smälte vi maten och tog sedan bilen vid tio in till stan. Jag handlade typ hem hela halva H&Ms varor! Kul med nytt plus att det inte kostade många kronor... var så kul sen då jag kom hem vid fyra att hänga upp allt. (Blev typ glad nu då jag tänkte på dom.. kanske skulle fixa håret iaf??)
Igår var vi också på hockeyn... Luleå förlorade. Men var en trevlig match, för jag fick varma chips och en chokladboll!<3
Nåväl äter gröt nu och ska göra håret snyggt snart... men jag tänker inte byta byxor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar