tisdag 11 januari 2011

SASSOON

Är fin i håret med en ny galen frisyr precis som förr.
Och med samma känsla som då börjar jag glida tillbaka i samma mönster.
Det var... väntat från min sida.
Men om annat nu, jag mår bra! Och idag ska jag jobba, fira Emelie och om tiden räcker till titta förbi Alex.
Fick höra att Josse från jobbet tyckte vi hade haft det skit kul i lördags(Y)
Och nu över till det roligaste.. handlat på stan igår! Det blev födelsedagspresenter till tre pers, saker till badrummet i massor samt ett armband i silver till mig själv. Det var underbart sött!
Justja, besökte även frissan min. Därav den nya heta frisyren + ett nytt shampooho från Sassoon. Dyrt men kommer vara värt varenda spänn!
Så det var väl allt, har kryat på mig så ska väl orka med allt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar