söndag 20 februari 2011

Bra lördag!

Igår fick vi stort besök, familjen Lindström kom och sovde över. Vi lagade mat tillsammans, drack lite och hade det trevligt. Pia bjöd som vanligt på många tillfällen till skratt;)
Efter allt socialt var över lämnade vi dom vuxna till sitt öde. Vi gick upp och bäddade i gästrummet, brände ut lite filmer till dom små och ställde upp min bärbara. Där inne fick dom kolla film och äta godis medans jag och Janne drog oss tillbaka in till mitt rum. Jag hade fixat lite film under dagen som jag hade planerat att vi skulle se på. Den Janne valde för kvällen var Love and other drugs. Kanske inte så kul för han då jag sett den innan och inte kunde hålla mig från att spoila...
Så ikväll satsar han på säkert kort och säger att vi ska se The kings speech, för det var den enda av alla filmer jag inte sett. Haha.
Andra filmer som ligger och väntar på oss (Som jag döör av längtan att få visa Janne är) 127 Hours, The town och Megamind. Inte för att Megamind är så där gryyymt bra men ändå. Den har sin... stund:P (Alltså inte stunder)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar