lördag 26 februari 2011

Vad har du för text i pannan?

Imorgon skaffar Janne kort på Inpuls!
Och med det känner jag stämpeln komma smygandes... snart är det tryckt i pannan så alla ser. Att jag blivit en sån där jobbig brud som inte går ett steg utan sin pojkvän. Haha. Fan alltså.
Men jag tycker inte jag är så farlig. Iaf inte värst! Jag vet folk som är värre.
(Nunn)
Men med tanke på att jag faktiskt inte träffar Janne så mycket då han varit i Happis och jobbat. Så tycker jag att jag har rätt att boka upp alla mina timmar med han då han väl är hemma en helg.
Dessutom har jag bokat upp min tid imorgon med en till fin person. Emma, min kära Emma ska komma förbi klockan fyra för att äta middag och umgås. Underbart!
Men hur som helst så ja jag erkänner. Jag har en text i pannan. Det står med feta bokstäver "TOFFEL".
Ha en bra lördags kväll;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar