torsdag 10 februari 2011

Skit som sker lilla gumman.

Måste bara skriva en sak innan jag går och lägger mig. Det störande fenomenet med slöa människor som jag nämnde i onsdags verkar ha stött en av mina vänner. Som jag skrev då så irriterade jag mig på en maaassa människor. Inte just på en. Utan alla just då som betedde sig så den dagen. Men det roliga i det hela är ju att om du tar åt dig så hårt av min text och känner dig träffad... då är ju det jag skriver sant. Har tänkt på det och inte för att vara taskig för jag älskar dig för den du är... Fasten du inte har samma mål som jag och inte heller samma ambitioner. Alla är vi olika. Fel av mig att skriva så meeen... det kommer komma fler. Har mer ämnen att skriva av mig om som kommer reta hus i helvete på en del. Och det ska bli såå kul att få slänga ut dom korten på bordet.
Men min kompis som tog åt sig förra gången kan vara lugn nu... jag har kommit över slöööheten. Nu är jag inne och jagar gräl på mycket drygare kvarter;)
Allt detta i min blogg. Mitt i kriget... som jag själv skapar.
Dom flesta fattar att hålla igen... men fan inte jag.
Aja, som jag brukar säga "skit som sker"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar