torsdag 17 februari 2011

Njuter av ledigheten

Igår efter jag var hos Anna valde jag att åka till Bonders en sväng för att plocka upp lite saker.
Anna och jag vi fikade, pratade och lagade mat. Var jätte trevligt och mysigt, känns så sjukt att det bara är cirka 60 dagar kvar sen har hon en liten pojke... så fort det går! <3
Annat kul som hände igår var att jag gick lite på affärerna och hittade ett par riktigt snygga jeans. Så klart kunde jag inte lämna kvar dom där... så dom fick följa med mig hem. Riktigt het rumpa fick jag i dom! Haha.
Längtar till imorgon. Då ska jag gymma (som jag längtat att få svettas på Inpuls) och sedan kallar Hemmakväll. Jag, Alex och Nunn ska hyra film och handla massa gott för att sedan mysa ihop i Nunns lilla hem. Kommer bli såå sjukt nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar