fredag 11 februari 2011

Lite jobb, längtan och naglar

Det som är knepigt med två jobb är först och främst att pussla ihop tiden så att det räcker till båda jobben. Prioritera dom varranan gång så att dom inte känner att dom måste ta in någon annan för att man aldrig kan då det verkligen behövs. Det är svårt ibland. Men ofta tar man det jobbet dom hör av sig och kniper en först!
Idag är sista jobb dagen för veckan, startar igen på måndag. Har jobbat i två veckor nu... och på två veckor har jag inte sett min andra hälft.
Idag ska vi bli bjudna på middag bara vi två, underbartunderbartUNDERBART!! Det är härlig, vi ska besöka bonders. Ha bilen och huset för oss själv. Ska bli riktigt fint!
Sedan har jag just måla klart mina naglar, riktigt nöjd blev jag;)
Blev med smycken på naglarna också... lite extra blingbling!
Nu LTU, ha en underbar dag allihopa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar