onsdag 9 februari 2011

Stööörande

Just idag har jag en grupp personer som jag gått runt och stört mig på. Alltså ingen speciell individ måste jag skriva. För annars vet jag att en del vänner kan ta åt sig... fast det kanske dom skulle behöva göra också. Så tar dom möjligen tag i saker och ting.
Tror jag mest stör mig på denna grupp av människor för att jag själv kliver upp på morgonen, jobbar, gymmar och tar tag i livet och gör något under dagarna. Fattar inte hur man kan med gott samvete sitta inne och trycka. Som till exempel idag... hur underbart väder som helst. Hade jag varit ledig hade jag inte tvekat en sekund på att gå ut... inte sitta inne och trycka hela dagen.
Aaja dom är väl bästis med datorn. Bara inse.
Nu när jag tänker efter så är jag nog bara avis för jag vill vara ute. Men kan inte. Och andra kan...men gör det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar